Vadošie garantijas pēcpārdošanas pakalpojumu sniedzēji ir izanalizējuši tirgu un sastādījuši sarakstu ar, viņuprāt, 15 uzticamākajiem auto modeļiem. Lai to izdarītu, viņi aplūkoja visas savā reģistrā esošās automašīnas, bet atteicās no modeļiem, kuriem bija mazāk nekā 100 garantijas plānu, lai nodrošinātu taisnīgu izlases lielumu. Tāpat tika iekļauti tikai tie transportlīdzekļi, kas nav vecāki par desmit gadiem. Pašsaprotami, nevienai no aptaujā iekļautajām automašīnām nebija ražotāja garantijas. Galu galā, pēcpārdošanas garantiju iegādājas tikai tad, kad ražotāja garantija ir beigusies.
Tādējādi aptaujā tika iekļautas 200 dažādu modeļu lietotas automašīnas. Pēc tam garantiju sniedzējs analizēja savus datus, lai noteiktu katra automobiļa uzticamības indeksu. Viņi arī reģistrēja auto vecumu un nobraukumu, kad tie salūza, vidējās izmaksas par remontu un laiku, kas bija nepieciešams remontam. Izmantojot šos datus, katrai automašīnai tika piešķirts 100 punktu vērtējums; jo augstāks vērtējums, jo automašīna ir uzticamāka. Tagad es atklāšu automašīnas, kas ieguvušas vislielāko punktu skaitu.
👉 Numurs | 🚗 Modelis | ⏳ Gads | 💵 Vidējās remonta izmaksas | 💰 Vislielākās izmaksas | ✅ Uzticamības rādītājs (0-100) |
---|---|---|---|---|---|
15 | Fiat 500L | 2012 – 2018 | £552 | £1,880 | 78.7 |
14 | Toyota RAV 4 | 2013 – 2018 | £847 | £2,056 | 79.2 |
13 | Toyota Yaris | 2012 – 2020 | £796 | £3,107 | 79.8 |
12 | Renault Kangoo | 2012 – 2020 | £576 | £1,173 | 80.1 |
11 | Honda Civic | 2012 – 2021 | £631 | £3,056 | 80.7 |
10 | Peugeot 107 | 2012 – 2014 | £435 | £1,100 | 81.6 |
9 | Hyundai i20 | 2012 – 2017 | £520 | £2,361 | 82.5 |
8 | Suzuki Alto | 2012 – 2105 | £329 | £734 | 83.9 |
7 | Kia Rio | 2012 – 2017 | £528 | £1,655 | 84.9 |
6 | Kia Cee’D | 2012 – 2018 | £485 | £1,914 | 85 |
5 | Toyota Aygo | 2012 – 2022 | £376 | £1,339 | 85.5 |
4 | Mazda MX-5 | 2012 – 2015 | £342 | £587 | 86.5 |
3 | Toyota Auris | 2012 – 2018 | £768 | £1,842 | 89.7 |
2 | Mazda 2 | 2012 – 2022 | £319 | £2,422 | 89.9 |
1 | Honda Jazz | 2012 – 2020 | £420 | £974 | 93.7 |
78.7/100
15. vietā ierindojās Fiat 500L. Tā ieguva 78,7 punktus no 100. Visbiežāk sastopamā problēma Fiat 500L automašīnām ir saistīta ar sajūgu. Fiat 500L sajūga velves vidējās izmaksas bija 552£. Tomēr visdārgākais remonts, par kuru garantijas sniedzējam nācās maksāt Fiat 500L īpašniekam, sasniedza 1880£, un tas arī bija saistīts ar sajūgu.
79.2/100
14. vietā ir iepriekšējās paaudzes Toyota RAV 4 ar 79,2 punktiem no 100, tātad nedaudz uzticamāka automašīna nekā Fiat. Visbiežākā problēma ar šo konkrēto Toyota RAV 4 modeli ir saistīta ar degvielas inžektoru, un vidējās remonta izmaksas sastādīja 847£. Dārgākais Toyota RAV 4 remonts, par kuru bija jāmaksā garantijas sniedzējam, bija 2056£, un tas bija dzinēja remonts.
79.8/100
13. vietā ir iepriekšējās paaudzes Toyota Yaris ar vērtējumu 79,8 punkti no 100. Šajos datos nav iekļauts jaunākais modelis, ne arī augstās veiktspējas GR Yaris, jo tie abi ir pārāk jauni. Vispopulārākās problēmas ar šīm automašīnām ir saistītas ar to elektriskajām sistēmām, un to novēršana vidēji izmaksāja 796£. Savukārt lielākais Toyota Yaris remonta rēķins sasniedza 3107£, un tas bija par bojātas ātrumkārbas labošanu.
80.1/100
12. vietā ierindojas pašreizējās paaudzes Renault Kangoo. Tas ieguva 80,1 punktu no 100. Visbiežāk sastopamā problēma šīm automašīnām ir saistīta ar to elektronikas defektiem, un to novēršana vidēji izmaksāja 576£. Tāpat kā Yaris gadījumā, arī šim auto dārgākais remonts bija ātrumkārbai, kas izmaksāja 1173£.
80.7/100
11. vietā ir iepriekšējās divas Honda Civic paaudzes automašīnas. Kopā tās ieguva 80,7 punktus no 100. Visbiežāk sastopamā problēma šīm automašīnām bija saistīta ar gaisa kondicionēšanas sistēmu, kuras novēršana vidēji izmaksāja 631£. Dārgākais Honda Civic remonts, par kuru nācās samaksāt garantijas sniedzējam, sasniedza 3056£, un šī summa tika izlietota, lai salabotu automašīnas defektīvo degvielas sistēmu.
81.6/100
Desmito vietu ieņem Peugeot 107, kas patiesībā vairs nav pieejams pārdošanā. Tas ieguva 81,6 punktus no 100. Visbiežāk sastopamā problēma ar šo konkrēto automašīnu bija saistīta ar tās elektrisko sistēmu, un problēmas novēršana vidēji izmaksāja 435£. Visdārgākais remonts vienai no šīm automašīnām sasniedza vairāk nekā 1100£, proti, 1128£. Ar šo lielo summu tika apmaksāta bojāta sajūga nomaiņa.
82.5/100
Devītajā vietā ierindojas divas iepriekšējās Hyundai i20 paaudzes automašīnas ar vērtējumu 82,5 punkti no 100. Arī šoreiz visbiežāk sastopamā problēma bija saistīta ar elektrisko sistēmu, un šajās Hyundai i20 versijās vidējās remonta izmaksas bija 520£. Dārgākais remonts vienam no šiem lētajiem hečbekiem bija vairāk nekā četrarpus reizes lielāks par šo summu, respektīvi, vienai Hyundai i20 automašīnai vajadzēja veikt balstiekārtas komponentu remontu 2361£ vērtībā.
83.9/100
Astotajā vietā ir Suzuki Alto. Tas ieguva 83,9 punktus no 100. Arī šajā gadījumā visbiežāk sastopamā problēma ir elektriska. Tomēr vidējās Suzuki remonta izmaksas ir mazākas nekā citām iepriekš minētajām automašīnām, proti, tikai 329£. Dārgākais Suzuki Alto remonts bija saistīts ar automašīnas zobsiksnu. Zobsiksna kontrolē gaisa un izplūdes gāzu kustību dzinējā. Neskatoties uz to, problēmas novēršana izmaksāja 734£.
84.9/100
Septītajā vietā ierindojas iepriekšējās paaudzes Kia Rio, kas ieguva 84,9 punktus no 100. Visbiežākais šīs automašīnas defekts ir saistīts ar ātrumkārbu, kuras remonts vidēji izmaksāja 528£. Visdārgākais Rio defekts bija saistībā ar turbokompresoru, kas izmaksāja 1655£.
85/100
6. vietā ir ierindots iepriekšējās paaudzes Kia Cee’D ar 85 punktiem no 100. Visbiežāk sastopamie šo automašīnu bojājumi bija saistīti ar riteņu gultņu balstiem, un to novēršanas vidējās izmaksas bija 485£. Visdārgākais šajā aptaujā iekļautā Kia Cee’D remonts sasniedza 1914£, lai salabotu ātrumkārbu.
85.5/100
Nākamās ir divas iepriekšējās paaudzes Toyota Aygo versijas, kas ieņem 5. vietu ar vērtējumu 85,5 punkti no 100. Visbiežāk sastopamais defekts ir saistīts ar auto maiņstrāvas ģeneratoriem, un to vidējās remonta izmaksas ir 376£. Tomēr visdārgākais remonts bija 1339£, lai salabotu Aygo sajūgu.
86.5/100
4. vietā ierindojas Mazda MX-5 iepriekšējās paaudzes versija, kas pazīstama arī kā NC, ar 86,5 punktiem no 100. Šo automašīnu visbiežāk sastopamais defekts ir saistīts ar to balstiekārtu, un vidējās remonta izmaksas ir 342£. Savukārt visdārgākais Mazda MX-5 remonts, par kuru bija jāmaksā garantijas sniedzējam, bija saistīts ar automašīnas gaisa kondicionēšanas sistēmu, un rēķins bija 587£.
89.7/100
Tagad esam nonākuši līdz TOP 3 uzticamākajām lietotajām automašīnām, un 3. vietā ir Toyota Auris, ko aizstāja pašreizējā Corolla. Tā ieguva 89,7 punktus no 100. Visbiežāk sastopamā problēma šajās automašīnās bija saistīta ar to ātrumkārbu, un vidējās remonta izmaksas bija 768£. Lielākais remonta rēķins arī bija saistībā ar Auris ātrumkārbu, un tas sasniedza 1842£.
89.9/100
Otrajā vietā ierindojas Mazda 2, pašreizējās paaudzes modelis un iepriekšējās paaudzes modelis, ar rezultātu 89,9 punkti no 100. Visbiežāk sastopamais defekts ir saistīts ar automašīnas balstiekārtu, un vidējās remonta izmaksas bija 319£. Tomēr lielākais remonta rēķins bija daudz dārgāks. Vienai automašīnai bija bojāts stūres pastiprinātāja sūknis, kura remonts izmaksāja 2422£.
93.7/100
Visbeidzot, visuzticamākais lietotais automobilis, ko varat iegādāties, ir Honda Jazz, ar to domājot abu iepriekšējo paaudžu modeļus. Tie ieguva neticamu rezultātu – 93,7 punktus no 100, kas ir diezgan liels lēciens salīdzinājumā ar otro vietu. Visbiežāk sastopamais Honda Jazz defekts ir saistīts ar centrālo atslēgu, un tā novēršana vidēji izmaksāja 420£. Tomēr šīs automašīnas arī nav nevainojamas, jo dārgākais remonta rēķins, ko garantijas sniedzējs reģistrēja šīm Honda Jazz automašīnām, bija saistīts ar gaisa kondicionēšanas sistēmu, un tas sasniedza 974£.
Uzticamas automašīnas ir labākais risinājums autovadītājiem, kuri vēlas gudri ieguldīt naudu un izvairīties no problēmām. Uzticama un detalizēti pārbaudīta automašīna pasargās jūs no daudziem dārgiem rēķiniem un nekavēs ieguldījumus, kas jums patiešām ir svarīgi.
Automašīnas uzticamību raksturo tās avāriju un problēmu skaits, ar kurām tā laika gaitā saskaras. Automašīnu var uzskatīt par uzticamu, ja tā ir izturīgāka salīdzinājumā ar citām un netieši nerada lielus izdevumus par tās apkopi un remontu. Es ceru, ka šis raksts piedāvāja jums iespēju iepazīties ar dažām no labākajām un uzticamākajām lietotajām automašīnām.